Home > Podpora

Podpora


Self Support

Před kontaktováním podpory můžete využít následující zdroje:

Basic support

Tým CommuniGate Systems poskytuje základní podporu Basic Support všem kteří mají platnou licenci pro danou verzi CommuniGate Pro. Detaily najdete v licenčním ujednátní (v angličtině)

Součástí základní podpory je e-mailová podpora na helpdesk@communigate.com, updaty softwaru, e-mailovou konferenci a databáze vědomostí o instalaci, konfiguraci a provozu softwaru (viz výše uvedené).

Premium support

Na vyžádání je možné dokoupit různé SLA balíčky s telefonickou a IM podporou v režimu 24x7x365 nebo také instalaci a servis přímo u zákazníka.

Pro více informací nás kontaktuje.




Termíny ukončení podpory pro jednotlivé verze systému communiGate Pro:

verzeKonec podpory
5.430. června 2013 (předpoklad)
5.331. května 2012
5.231. května 2010
5.131. října 2008
5.031. října 2007