Self Support
Před kontaktováním podpory můžete využít následující zdroje:
- How To a Help Me sekce v manuálu CommuniGate Pro
- databáze znalostí - Knowledge Base
- archiv Mailing listu
Basic support
Tým CommuniGate Systems poskytuje základní podporu Basic Support všem kteří mají platnou licenci pro danou verzi CommuniGate Pro. Detaily najdete v licenčním ujednátní (v angličtině)
Součástí základní podpory je e-mailová podpora na helpdesk@communigate.com, updaty softwaru, e-mailovou konferenci a databáze vědomostí o instalaci, konfiguraci a provozu softwaru (viz výše uvedené).
Premium support
Na vyžádání je možné dokoupit různé SLA balíčky s telefonickou a IM podporou v režimu 24x7x365 nebo také instalaci a servis přímo u zákazníka.
Pro více informací nás kontaktuje.
Termíny ukončení podpory pro jednotlivé verze systému communiGate Pro:
verze | Konec podpory |
---|---|
5.4 | 30. června 2013 (předpoklad) |
5.3 | 31. května 2012 |
5.2 | 31. května 2010 |
5.1 | 31. října 2008 |
5.0 | 31. října 2007 |